Lokowanie produktu
Konkursy radiowe
Dedykowane advertoriale
Miniaudycje specjalne
Audycje ze specjalnymi gośćmi
Kontekst redakcyjny dla komunikatów reklamowych
Akcje specjalne
Nowe technologie
Bilety i produkty barowe
Sampling i ekspozycja produktu
Branding kin (halle, strefy, widownie, barki)
Akcje lojalnościowe
Sponsoring sal lub projektów specjalnych

Akcja Blik

Cel kampanii: Celem kampanii było zwiększenie świadomości o produkcie jakim jest blik oraz zachęcenie do używania blików w kinach.

więcej
zobacz więcej

Orlen Warsaw Marathon 2016 w Rock Radio

Cel kampanii: Celem kampanii było nagłośnienie największej imprezy biegowej w Polsce oraz konkursu dla młodych zespołów „Orlen Marathon Jam Session”.

więcej
zobacz więcej

Akcja Bueno Czwartki

Cel kampanii: Celem kampanii była wzrost sprzedaży produktów Kinder Bueno oraz zachęcenie do korzystania z promocji polegającej za zakupie tańszego biletu w sieci kin Helios w każdy czwartek.

więcej
zobacz więcej

Toys R Us – „Jak byłem mały to…” konkurs w Radiu Złote Przeboje

Cel kampanii: Celem kampanii było nagłośnienie otwarcia nowego sklepu sieci, oraz Dzień Dziecka.

więcej
zobacz więcej

Kampania Fiat – sponsoring Kina Kobiet

Cel kampanii: Celem kampanii było zbieranie leadów.

więcej
zobacz więcej