TANDEM MEDIA NAJLEPSZYM BIUREM REKLAMY

06.12.2022

W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” Tandem Media uzyskał tytuł najlepszego biura reklamy w kategorii KINO i wyróżnienie w kategorii RADIO.

więcej
zobacz więcej

Radio TOK FM bije kolejne rekordy słuchalności

10.10.2022

Najwyższy w historii udział w czasie słuchania na poziomie 3,5% oraz największy zasięg dzienny, czyli dotarcie do ponad 1 mln słuchaczy dziennie – to kolejne rekordowe rezultaty Radia TOK FM, które przyniosła najnowsza odsłona badania Radio Track za okres lipiec – wrzesień 2022 r.

więcej
zobacz więcej

Słuchacze podcastów dają reklamie zielone światło

08.08.2022

Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.

więcej
zobacz więcej

Jak słuchamy podcastów? Wyniki raportu 2021

01.08.2022

Polscy słuchacze podcastów najczęściej włączają je wieczorami w domu, na smartfonie. Regularnie słuchają od 2 do 4 serii podcastowych, wybierając je dla rozrywki i poszerzenia swojej wiedzy o świecie, a pozyskanymi w ten sposób informacjami w zdecydowanej większości dzielą się z innymi. To kolejne wnioski z trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce” stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.

więcej
zobacz więcej

Tandem Media prezentuje raport „Słuchacz podcastów w Polsce 2021”

25.07.2022

Już prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów – ich zasięg miesięczny wyniósł w 2021 r. ponad 31%. Jednocześnie minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci. Audycje internetowe na żądanie wybierane są przez słuchaczy częściej niż w poprzednich latach.

więcej
zobacz więcej