Sala kinowa
Pomieszczenie, w którym widzowie oglądają wyświetlany na ekranie kinowym film.
Sampling
Dystrybucja próbek produktów. Bardzo skuteczna metoda wsparcia sprzedaży. Sampling sprawia, że klienci mogą wypróbować produkt, a następnie bez ryzyka sięgnąć po niego na sklepowej lub wirtualnej półce. Gwarantuje to bezpośrednie dotarcie do klienta, określonej grupy odbiorców. Komunikacja samplingowa stwarza możliwość wypróbowania produktu, budując w ten sposób świadomość marki i pokonując obiekcje klienta. Integruje doświadczenia klientów za pomocą wszystkich zmysłów – dotyku, smaku, wzroku, zapachu i słuchu. Wzmacnia sprzedaż oraz podnosi lojalność klientów w punkcie sprzedaży.
Sponsoring projektów specjalnych
Udział klienta przy projektach specjalnych (np. Kino Kobiet, Kino Konesera, Maratony Filmowe) jako jednego z głównych sponsorów, szeroki pakiet świadczeń: spot na ekranie, logotyp na wszelkich materiałach informujących o wydarzeniu, rollupy, plakaty, możliwość wystawienia stoiska oraz pokazania produktów, sampling produktów (pełnowartościowych lub próbek).
Spot na plazmach w holach
Krótki film reklamowy, wyświetlany przed filmem, w specjalnie zaprogramowanym bloku reklamowym, przygotowany wg konkretnej specyfikacji. Długość standardowa to 30 sekund.
Stand
Rodzaj wolnostojącej powierzchni reklamowej, zazwyczaj do 2 metrów wysokości i metra szerokości (możliwe są jednak inne rozmiary). Forma standu może być dowolna, podobnie jak materiały, z którego jest wykonany. Stand może być interaktywny, może zawierać w sobie ekran wyświetlający treści. Nazwa w dosłownym tłumaczeniu z angielskiego oznacza „stać”. Stand nie musi mieć funkcji reklamowej, może służyć celom informacyjnym.
Stoisko interaktywne
Stoisko, które wymaga akcji (i interakcji) z odbiorcą reklamy dla poprawnego kontaktu z reklamą. Przeważnie jest to stoisko cyfrowe z wbudowanym urządzeniem umożliwiającym wyświetlanie treści cyfrowych (pc, tablet, konsola).
Strefy w holu
Specjalnie wyznaczone miejsca w holu kina, przeznaczone do umieszczenia reklam, mogą być to też miejsca wyróżniające się tematycznie (np. strefa dla dzieci).