Rodzaje kampanii on-screen:
KAMPANIA PAKIETOWA – polega na emisji spotu przed repertuarem pożądanym przez grupę celową Reklamodawcy – w wybranych kinach Helios lub w całej sieci (45 multipleksów w 38 miastach, w 253 salach kinowych, z widownią ponad 12,2 mln rocznie)
FOLLOW THE MOVIE – polega na emisji spotu wyłącznie przed konkretnym tytułem filmowym
Estymacje widowni każdego filmu opracowujemy wspólnie z działem Filmbookingu, opierając się na okresie emisji oraz liczbie widzów, która zdecydowała się zobaczyć podobne filmy w poprzednich latach. Wskazujemy klientom również atrakcyjne formy wzmocnienia kampanii on-screenowej materiałami off-screenowymi.
Najpopularniejsze formy reklamy typu off-screen to ulotki, plakaty, próbki, banery, plazmy, naklejki na podłodze, naklejki na lustrach, stoiska/hostessy. Coraz większą uwagę zyskują też formy reklamowe angażujące nowoczesne technologie.
Zgodnie ze specyfiką branży i reklamowego produktu przygotowujemy oferty, które przyniosą naszym reklamodawcom największe sukcesy marketingowe.