Cel kampanii: Celem kampanii było promowanie nowego Peugeota 308GTi, wsparte pokazem laserowym w kinie Helios.
Opis kampanii
Główny element kampanii: spot wyświetlany na ekranie kinowym oraz pokaz laserowy.
Podczas bloku reklamowego, bezpośrednio przed emisją spotu nowego Peugeot 308 GTi, na ekranie pojawienie się planszy z sylwetką promowanego modelu, a głos lektorski zachęca widownię do wzmożenia czujności. Chwilę potem auto z towarzyszącym rykiem silnika, dzięki zastosowanej technice laserowej, na kilkanaście sekund opuszcza w sensie dosłownym ekran.
Pokaz laserowy Peugeota towarzyszy przez cały dzień blokom reklamowym, przed wszystkimi seansami, w jednej z sal kinowych Heliosa, w łódzkiej “Sukcesji”.
Z całego wydarzenia skręciliśmy krótki materiał – virala, który został rozesłany do mediów branżowych. https://youtu.be/vfui0BnQHyE