Cel kampanii: Celem kampanii była wzrost sprzedaży produktów Kinder Bueno oraz zachęcenie do korzystania z promocji polegającej za zakupie tańszego biletu w sieci kin Helios w każdy czwartek.
Opis kampanii
Mechanizm kampanii:
Zakupienie 3 batoników Kinder Bueno.
Warunkiem otrzymania biletu w atrakcyjnej cenie 12 zł/sztuka jest okazanie w kasie 3 opakowań po batonikach oraz sms-a potwierdzającego rezerwację przez stronę www.kinderbueno.pl.
Formy promowania akcji: klasyczna forma on-screenową – spot kinowy oraz niestandardowe nośniki off-screenowe, czyli:
– informacja na stronie www,
– kampania odsłonowa na stronie www.helios.pl
– cotygodniowy post na FB,
– informacje na stronie www Klienta,
– spot w TV (ogólny spot o akcji),
– zamieszczenie roll-upu w kinach,
– sampling ulotek,
Kampania rozpoczęła się w październiku 2015 roku i trwa cały czas.
Efektem kampanii była cotygodniowa realizacja na poziomie ~~800 biletów, przyrost cotygodniowy ~~10%.
Sprzedaż biletów w czwartki na poziomie ok. 15.000 (stan na chwilę obecną).