Cel kampanii: Celem kampanii było zwiększenie świadomości o produkcie jakim jest blik oraz zachęcenie do używania blików w kinach.
Opis kampanii
Każdy widz płacący blikiem (transakcja powyżej 20 zł) otrzymuje bilet w prezencie.
Dotyczyło to transakcji w kasach, barach, kawiarniach oraz płatności on-line.
Promocja akcji: poprzez emisję spotu na ekranie kinowym oraz:
Informację na stronie www,
Naklejkę podłogową w holu kina,
FB Klienta.
Wsparcie dodatkowe: umieszczenie informacji o promocji w kinach Helios na stronach 6 banków: mBank, Millenium, BZ WBK, ING Bank, Alior, PKO BP.
Efekt kampanii: przyrost płatności blikiem na poziomie ok. 13.000 (w trakcie 8 tygodniowej kampanii). Dla porównania wcześniej było to ok. 20-30 płatności w skali miesiąca.
Czas kampanii 23.10 – 21.12.2015