Profil słuchacza

Profil słuchacza TOK FM

TOK FM
Fakty

Fakty:

  • Jedyna stacja na rynku w formacie News & Talk, o tematyce gospodarczej, ekonomicznej, kulturalnej, politycznej
  • Zasięg ponadregionalny, obecna w 22 największych miastach
  • Dynamiczny wzrost, 856 tys. osób słucha w dni powszednie (+5% r/r)
  • Kierowana do ambitnego słuchacza
Demografia

Demografia:

  • kobiety 38%/mężczyźni 62%
  • 30-59 lat 61% vs. 58% (słuchacze radia)
  • ABC1 58% vs. 35%
  • wykształcenie wyższe 58% vs. 26%
  • z dochodem na gosp. dom. powyżej 5000PLN 47% vs. 26%
  • mężczyźni 30+ z dochodem na gosp. dom. powyżej 5000PLN 31% vs. 12%
  • z miast powyżej 100tys. 65% vs. 28%

WŚRÓD SŁUCHACZY TOK FM NADREPREZENTOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE GRUPY (STRUKTURA/AFFINITY INDEX):

Zakupy

Zakupy:

  • dochód na gosp. dom. powyżej 6000PLN 35%/268 (co trzeci słuchacz)
  • kupujący w internecie co najmniej raz w miesiącu 62%/162
  • gotowi zapłacić więcej za prod. lepszej jakości 69%/125
  • robi codziennie zakupy 66%/104
  • zamierza kupić samochód w ciągu 2 lat 23%/210
Czas wolny

Czas wolny:

  • chodzący do teatru, na wystawy 38%/216
  • spędzający urlopy za granicą 25%/207
  • chodzący do restauracji 47%/157
  • oglądający tv w internecie 47%/169
  • chodzący do kina co najmniej raz w miesiącu 23%/208
  • uprawiający sport 25%/156
Technologia

Technologia:

  • posiadający tablet 41%/161
  • zorientowani w nowinkach technicznych 32%/119
  • lubiący się wyróżniać 32%/132
  • internauci 96%/120
  • oglądający tv 89%/100
  • korzystający z internetu w telefonie codziennie lub prawie codziennie 62%/124
  • oglądający tv w internecie 47%/169

Profil słuchacza Złotych Przebojów

Radio złote przeboje
Fakty

FAKTY:

  • Nadaje w 24 miastach, gra muzykę lat 80, 90 i współczesną
  • Oprócz muzyki – lokalne informacje, konkursy, ciekawostki oraz programy prowadzone przez osobowości radiowe
  • Stacja skierowana do osób w wieku 25-49, z wykształceniem średnim i wyższym, ze średnimi zarobkami, z miast z ponad 100 tys. mieszkańców
Demografia

DEMOGRAFIA:

  • Kobiety 46%/ Mężczyźni 54%
  • 25-59 lat 69% vs. 66% (słuchacze radia)
  • ABC1 42% vs. 35%
  • wykształcenie średnie/wyższe 69% vs. 61%
  • z dochodem na gosp. dom. powyżej 2500PLN 73% vs. 67%

WŚRÓD SŁUCHACZY ZŁOTYCH PRZEBOJÓW NADREPREZENTOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE GRUPY (STRUKTURA/AFFINITY INDEX):

Zakupy

ZAKUPY:

  • z dochodem na gosp. domowe powyżej 6000PLN 18%/138
  • odwiedzający galerie handlowe 62%/121
  • robiący codziennie zakupy 65%/102
  • chętnie płacący więcej za produkty wyższej jakości 64%/116
  • preferujący robienie całych zakupów w jednym sklepie 59%/105
Czas wolny

CZAS WOLNY:

  • spędzający urlopy za granicą 16%/127
  • chodzący do teatru, na wystawy 33%/188
  • chodzący do restauracji 38%/127
  • oglądający telewizję w Internecie 31%/111
Technologia

TECHNOLOGIA:

  • posiadający tablet 27%/106
  • posiadający smartfon 72%/108
  • internauci 85%/106

Profil słuchacza Radia Pogoda

Fakty

FAKTY:

  • Największe muzyczne hity z lat ’50 – ’60
  • Obecna w Aglomeracji Śląskiej, Bydgoszczy, Krakowie, Opolu, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku
  • Codziennie słucha nas 395 tys. osób (w 2017 wzrost o 24% r/r)
  • Kierowana do osób w wieku 50+
Demografia

DEMOGRAFIA:

  • Kobiety 51%/Mężczyźni 49%
  • wiek 50+ 69% vs. 37% (słuchacze radia)
  • ABC1 34% vs. 35%
  • wykształcenie wyższe 29% vs. 26%
  • z dochodem na gosp. dom. powyżej 3000PLN 58% vs. 55%

WŚRÓD SŁUCHACZY RADIA POGODA NADREPREZENTOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE GRUPY (STRUKTURA/AFFINITY INDEX):

Zakupy

ZAKUPY:

  • dochód na gosp. domowe powyżej 6000PLN (co piąty słuchacz) 26%/199
  • kupujący w internecie co najmniej raz w miesiącu 48%/125
  • chętnie płacący więcej za produkty wyższej jakości 72%/129
  • odwiedzający galerie handlowe 55%/107
Czas wolny

CZAS WOLNY:

  • spędzający urlopy za granicą 24%/192
  • słuchający radia w samochodzie 61%/128
  • chodzący do teatru, na wystawy 38%/215
  • chodzący do restauracji 32%/106
Technologia

TECHNOLOGIA:

  • posiadający tablet 40%/154
  • posiadający smartfon 80%/120
  • oglądający tv w internecie 35%/125

Profil słuchacza Rock radio

Rock radio
Fakty

FAKTY:

  • Najlepsze współczesne piosenki i najlepsze klasyki rockowe na rynku!
  • Obecna w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Opolu
  • 2,7 mln osób w zasięgu technicznym stacji
  • Kierowana do mężczyzn w wieku 20-45
Demografia

DEMOGRAFIA:

  • Kobiety 31%/Mężczyźni 69%
  • 25-44 lat 64% vs. 41% (słuchacze radia)
  • ABC1 65% vs. 35%
  • wykształcenie wyższe 51% vs. 26%
  • z dochodem na gosp. dom. powyżej 5000PLN 48% vs. 26%
  • internauci 100% vs. 80%
  • mężczyźni 25-44 z dochodem na gosp. dom powyżej 5000PLN 26% vs. 8%

WŚRÓD SŁUCHACZY ROCK RADIA NADREPREZENTOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE GRUPY (STRUKTURA/AFFINITY INDEX):

Zakupy

ZAKUPY:

  • dochód na gosp. domowe powyżej 6000PLN (co drugi słuchacz) 51%/392
  • kupujący w internecie co najmniej raz w miesiącu 75%/195
  • chętnie płacący więcej za produkty wyższej jakości 64%/115
  • odwiedzający galerie handlowe 72%/141
  • robiąc zakupy zawsze szukający okazji 53%/120
Czas wolny

CZAS WOLNY:

  • chodzący do restauracji 71%/235
  • słuchający radia w samochodzie 65%/138
  • oglądający video online w telefonie komórkowym/smartfonie 39%/262
  • chodzący do teatru, na wystawy 36%/202
  • spędzający urlopy za granicą 34%/278
  • uprawiający sport 30%/189
  • nieoglądający telewizji 23%/204
Technologia

TECHNOLOGIA:

  • lubiący się wyróżniać 31%/128
  • posiadający smartfon 86%/129
  • posiadający tablet 33%/127
  • oglądający tv w internecie 51%/183

Affinity* – wskaźnik pokazujący nadreprezentację danej zmiennej/cechy/opinii z określonej grupy docelowej (słuchacze stacji) w porównaniu z całą populacją. Wskaźnik ten oblicza się dzieląc udział danej zmiennej wśród słuchaczy, przez udział zmiennej w całej populacji. Wskaźnik powyżej 100 oznacza lepsze dopasowanie zmiennej do grupy docelowej, niż do populacji.

 

Źródło: dni powszednie, TGI (07.2017-06.2018, N=20 041), RT (07.2017-06.2018, N=83 322)