Profil słuchacza

Profil słuchacza TOK FM

TOK FM
Fakty

Fakty:

  • Jedyna stacja na rynku w formacie News & Talk, o tematyce gospodarczej, ekonomicznej, kulturalnej, politycznej
  • Zasięg ponadregionalny, obecna w 22 największych miastach
  • Dynamiczny wzrost, 858 tys. osób słucha w dni powszednie (+10% r/r)
  • Kierowana do ambitnego słuchacza
Demografia

Demografia:

  • kobiety 39%/mężczyźni 61%
  • 30-59 lat 62% vs. 58% (słuchacze radia)
  • ABC1 59% vs. 35%
  • wykształcenie wyższe 56% vs. 25%
  • z dochodem na gosp. dom. powyżej 5000PLN 47% vs. 25%
  • mężczyźni 30+ z dochodem na dosp. dom. powyżej 5000PLN 30% vs. 12%
  • z miast powyżej 100tys. 67% vs. 28%

WŚRÓD SŁUCHACZY TOK FM NADREPREZENTOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE GRUPY (STRUKTURA/AFFINITY INDEX):

Zakupy

Zakupy:

  • dochód na gosp. dom. powyżej 6000PLN 31%/206 (co trzeci słuchacz)
  • kupujący w internecie co najmniej raz w miesiącu 70%/129
  • gotowi zapłacić więcej za prod. lepszej jakości 75%/126
  • robi codziennie zakupy 70%/102
  • zamierza kupić samochód w ciągu 2 lat 27%/185
Czas wolny

Czas wolny:

  • chodzący do teatru, na wystawy 41%/186
  • spędzający urlopy za granicą 28%/165
  • chodzący do restauracji 56%/153
  • oglądający tv w internecie 48%/123
  • chodzący do kina co najmniej raz w miesiącu 19%/140
  • uprawiający sport 29%/136
Technologia

Technologia:

  • posiadający tablet 44%/141
  • zorientowani w nowinkach technicznych 34%/118
  • lubiący się wyróżniać 31%/114
  • internauci 99%/114
  • oglądający tv 83%/97 (rzadziej oglądają niż przeciętny słuchacz radia)
  • korzystający z internetu w telefonie codziennie lub prawie codziennie 58%/106

Profil słuchacza Złotych Przebojów

Radio złote przeboje
Fakty

FAKTY:

  • Nadaje w 23 miastach, gra muzykę lat 80, 90 i współczesną
  • Oprócz muzyki – lokalne informacje, konkursy, ciekawostki oraz programy prowadzone przez osobowości radiowe
  • Stacja skierowana do osób w wieku 25-49, z wykształceniem średnim i wyższym, ze średnimi zarobkami, z miast z ponad 100 tys. mieszkańców
Demografia

DEMOGRAFIA:

  • Kobiety 47%/ Mężczyźni 53%
  • 25-59 lat 68% vs. 66% (słuchacze radia)
  • ABC1 40% vs. 35%
  • wykształcenie średnie/wyższe 69% vs. 61%
  • z dochodem na gosp. dom. powyżej 2500PLN 71% vs. 67%

WŚRÓD SŁUCHACZY ZŁOTYCH PRZEBOJÓW NADREPREZENTOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE GRUPY (STRUKTURA/AFFINITY INDEX):

Zakupy

ZAKUPY:

  • kupujący w internecie co najmniej raz w miesiącu 46%/104
  • dochód na gosp. domowe powyżej 6000PLN 15%/124
  • odwiedzający galerie handlowe 59%/115
  • biorący udział w promocjach 36%/105
  • robi codziennie zakupy 70%/108
Czas wolny

CZAS WOLNY:

  • spędzający urlopy za granicą 15%/123
  • oglądający video online 33%/107
  • chodzący do teatru, na wystawy 29%/157
  • chodzący do restauracji 39%/128
Technologia

TECHNOLOGIA:

  • posiadający tablet 34%/123
  • posiadający smartfon 68%/107
  • internauci 81%/101

Profil słuchacza Radia Pogoda

Fakty

FAKTY:

  • Największe muzyczne hity z lat ’50 – ’60
  • Obecna w Aglomeracji Śląskiej, Bydgoszczy, Krakowie, Opolu, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu
  • Codziennie słucha nas 400 tys. osób (01-09.2017, wzrost o 27% r/r)
  • Kierowana do osób w wieku 50+
Demografia

DEMOGRAFIA:

  • Kobiety 51%/Mężczyźni 49%
  • wiek 50+ 71% vs. 37% (słuchacze radia)
  • ABC1 37% vs. 35%
  • wykształcenie wyższe 30% vs. 25%
  • z dochodem na gosp. dom. powyżej 3000PLN 57% vs. 54%

WŚRÓD SŁUCHACZY RADIA POGODA NADREPREZENTOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE GRUPY (STRUKTURA/AFFINITY INDEX):

Zakupy

ZAKUPY:

  • dochód na gosp. domowe powyżej 6000PLN (co piąty słuchacz) 14%/120
  • kupujący w internecie co najmniej raz w miesiącu 69%/156
  • chętnie płacący więcej za produkty wyższej jakości 79%/138
  • odwiedzający galerie handlowe 66%/128
Czas wolny

CZAS WOLNY:

  • spędzający urlopy za granicą 41%/329
  • słuchający radia w samochodzie 65%/126
  • chodzący do teatru, na wystawy 36%/191
  • chodzący do restauracji 57%/188
Technologia

TECHNOLOGIA:

  • posiadający tablet 46%/165
  • posiadający smartfon 85%/132
  • oglądający tv w internecie 43%/140

Profil słuchacza Rock radio

Rock radio
Fakty

FAKTY:

  • Najlepsze współczesne piosenki i najlepsze klasyki rockowe na rynku!
  • Obecna w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Opolu
  • 2,7 mln osób w zasięgu technicznym stacji
  • Kierowana do mężczyzn w wieku 20-45
Demografia

DEMOGRAFIA:

  • Kobiety 35%/Mężczyźni 65%
  • 25-44 lat 66% vs. 41% (słuchacze radia)
  • ABC1 61% vs. 35%
  • wykształcenie wyższe 53% vs. 25%
  • z dochodem na gosp. dom. powyżej 5000PLN 47% vs. 25%
  • internauci 96% vs. 85%
  • mężczyźni 25-44 z dochodem na gosp. dom powyżej 5000PLN 23% vs. 8%

WŚRÓD SŁUCHACZY ROCK RADIA NADREPREZENTOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE GRUPY (STRUKTURA/AFFINITY INDEX):

Zakupy

ZAKUPY:

  • dochód na gosp. domowe powyżej 6000PLN (co czwarty słuchacz) 27%/244
  • kupujący w internecie co najmniej raz w miesiącu 81%/185
  • chętnie płacący więcej za produkty wyższej jakości 70%/120
  • odwiedzający galerie handlowe 58%/112
  • biorący udział w akcjach promocyjnych 44%/125
Czas wolny

CZAS WOLNY:

  • chodzący do restauracji 60%/194
  • słuchający radia w samochodzie 81%/154
  • oglądający video online 56%/203
  • chodzący do teatru, na wystawy 33%/171
  • spędzający urlopy za granicą 34%/266
  • uprawiający sport 33%/190
  • nieoglądający telewizji 14%/159
Technologia

TECHNOLOGIA:

  • lubiący się wyróżniać 25%/105
  • posiadający smartfon 94%/152
  • posiadający tablet 38%/135

Affinity* – wskaźnik pokazujący nadreprezentację danej zmiennej/cechy/opinii z określonej grupy docelowej (słuchacze stacji) w porównaniu z całą populacją. Wskaźnik ten oblicza się dzieląc udział danej zmiennej wśród słuchaczy, przez udział zmiennej w całej populacji. Wskaźnik powyżej 100 oznacza lepsze dopasowanie zmiennej do grupy docelowej, niż do populacji.

 

Źródło: dni powszednie, TGI (01-09.2017, N=15 014), RT (01-09.2017, N=44 763)