Radio się sprawdza!

W listopadowym numerze MiMP ukazał się wywiad z dyrektorem zarządzającym Tandem Media, Maciejem Moszczyńskim: „Radio ma bardzo silną pozycję w mediamiksie i ciężko przecenić jego walory sprzedażowe. Sam rynek biur sprzedaży i brokerów radiowych jest profesjonalny, a ich oferty w większości kompletne pod kątem plannersko-analitycznym i sprzedażowym. To paradoksalnie może rozleniwiać, gdyż agencje dostają gotowe rozwiązania. Dlatego równolegle do sprzedaży staramy się reedukować i dostarczać aktualnej wiedzy o całym spektrum rynku radiowego.

więcej
zobacz więcej

Wirus „Z” w Rock Radiu

Wirus „Z” w radiu – w październiku miała miejsce akcja bez precedensu w komunikacji radiowej w Polsce, wykorzystująca całą paletę dostępnych audycji w krótkim okresie kampanii oraz zastosowanych formatów reklamowych (film, lokowanie produktu, spoty, jingle sponsorskie, specjalni goście, redakcyjne rekomendacje). Tematyka zombie niemal zdominowała Rock Radio w tym czasie.

więcej
zobacz więcej

TOK FM zwiększa liczbę słuchaczy!

Badanie Radio Track za 2. kwartał 2017 roku potwierdza kolejne wzrosty słuchalności Radia TOK FM. Mamy już prawie 900 tys. słuchaczy, którzy spędzają z nami średnio 2½ godziny dziennie.

Warto pamiętać o strukturze demograficznej naszych słuchaczy – prawie wszyscy mają wykształcenie średnie lub wyższe, połowa ma dochody ponad 5000PLN na gospodarstwo domowe. Szczegóły prezentujemy w infografice.

więcej
zobacz więcej

TOK FM liderem na rynku warszawskim!

15.05.2017

TOK FM z najwyższą słuchalnością w Warszawie.

 

Najnowsza fala badania słuchalności radia (Radio Track, Kantar Millward Brown, 02-04.2017, all 15+, dni powszednie, N=876) przynosi niespodziankę na warszawskim rynku słuchalności. Radio TOK FM zanotowało rekordowy w swej historii wynik w grupie all 15+: 13,89% zasięgu dziennego i przesunęło się na miejsce lidera.

więcej
zobacz więcej

I Love Radio!

11.04.2017 - Polski Dzień Radia!

11 kwietnia br. z okazji Dnia Radia wystartowała ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Akcja jest częścią długofalowego projektu „I love radio”, w ramach którego realizowane będą działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów: zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych.

W projekcie bierze udział 5 największych grup radiowych w kraju.

więcej
zobacz więcej