Consulting i planowanie radio

NASZYM CELEM JEST EFEKTYWNE DOTARCIE Z PRZEKAZEM DO WŁAŚCIWYCH OSÓB, ODPOWIEDNIEJ ICH LICZBY, WYSTARCZAJĄCĄ ILOŚĆ RAZY, W ODPOWIEDNIM MOMENCIE I ODPOWIEDNIM MIEJSCU.

Opis produktu/oferty, w kooperacji z klientem ustalenie celów komunikacji – charakterystyka produktu, charakterystyka branży (konkurencja pośrednia i bezposrednia), cele marketingowe (Launch, Re-Launch, wzrost sprzedazy/udziałów w rynku, wzmocnienie dystrybucji), cele reklamowe, cele mediowe, grupa docelowa (opis psychograficzny), dystrybucja, regiony, sezonowość, budżet, częstotliwość, zasięg – DORADZTWO!

 

  • TGI – komu komunikujemy
  • AdExpert/ Kantar – budżet
  • RadioTrack – dobieramy produkty radiowe
  • BreakTime – optymalizujemy przekaz reklamowy pod kampanię/ klienta (zasięg, OTH)
  • Kreacja
  • Rekomendacja słowna + Excel (wskaźniki i siatki mp)

 

 

  • Negocjacja warunków zakupu
  • Realizacja kampanii
  • Zlecenie kampanii i monitoring
  • Postanaliza – raport