45-te kino sieci Helios w Gdańsku!

Nowy koncept sieci kin Helios – sale Dream!
Helios dzięki najnowocześniejszej technologii przenosi swoich Widzów w nieznany dotąd wymiar kina i prezentuje nowy koncept – innowacyjne sale Dream – będący odpowiedzią na marzenie o kameralnej, komfortowej przestrzeni do oglądania filmów.

więcej
zobacz więcej

44-te kino sieci Helios w Stalowej Woli!

Już jest! Otwarte na początku grudnia kino Helios w Stalowej Woli to już 44 obiekt w naszej sieci! Zlokalizowane w centrum handlowym VIVO! dysponuje czterema klimatyzowanymi salami, wyposażonymi w wysokiej klasy sprzęt nagłaśniający, dźwięk DOLBY DIGITAL 5.1 oraz najnowszej generacji projektory i ekrany do projekcji 2D i 3D.
Zapraszamy!

więcej
zobacz więcej

Frekwencja kinowa I-III kw. 2017 r.

Dane Boxoffice po trzech kwartałach 2017 pokazują, że bieżący rok zapowiada się rekordowo pod względem frekwencji.

W okresie 01-09.2017, kina sprzedały 40,2 mln biletów, co stanowi ponad 10% wzrost względem analogicznego okresu 2016 roku. Najpopularniejszym filmem okazał się Gru, Dru i Minionki (UIP),  nieznacznie wyprzedzając Sztukę kochania (nasza produkcja – Next Film). Potwierdza to wysoką popularność w Polsce filmów familijnych, oraz rodzimej produkcji.

więcej
zobacz więcej

Frekwencja kinowa w II kw. 2017 r.

Dane Boxoffice za drugi kwartał 2017 potwierdzają nasze przewidywania dotyczące wysokiej dynamiki sprzedaży biletów w tym roku.

W drugim kwartale 2017, kina odwiedziło 11,2 mln osób (ściślej – tyle sprzedano biletów), czyli aż o 33% więcej niż w analogicznym okresie 2016 roku. Najpopularniejszym filmem okazali się Piraci z Karaibów 5 (Disney), nieznacznie wyprzedzając Smurfy – poszukiwacze zaginionej wioski (UIP). Potwierdza to olbrzymią popularność filmów dla dzieci i familijnych w naszym kraju.

więcej
zobacz więcej

Frekwencja kinowa w I kw. 2017 r.

12 maja 2017

Z danych Boxoffice za pierwszy kwartał 2017 roku wynika, że zapowiada się rekordowa widownia kinowa w całym roku.

W pierwszym kwartale 2017, kina odwiedziło 15,3 mln osób (ściślej – tyle sprzedano biletów), czyli o 12% więcej niż w analogicznym okresie 2016 roku. Najpopularniejszym filmem okazała się Sztuka Kochania, dystrybuowana przez spółkę Agory, Next Film. Film osiągnął ponad 10% udziału w widowni, co należy uznać za znakomity wynik.

więcej
zobacz więcej