Dlaczego kinoArgumenty za kinem

Jeśli podjąłeś decyzję o rozpoczęciu kampanii reklamowej Twojego produktu, czy usługi, z pewnością chciałbyś, aby Twój budżet reklamowy przyniósł Ci możliwie największą korzyść. Poniżej przedstawiamy argumenty, które przekonają Cię, że ulokowanie budżetu w Kinie będzie strzałem w dziesiątkę!

Kino powód 1

Jedną z największych zalet kina jest możliwość dokładnego określenia do jakiej ilości odbiorców dotarł nasz komunikat. Kampanie kinowe są rozliczone na podstawie raportów sprzedażowych przedstawiających wyniki frekwencyjne poszczególnych filmów w każdym z kin.

Kino powód 2

Spot ekranowy precyzyjnie trafia do odbiorcy, ponieważ znajduje się on w środowisku, w którym w małym stopniu rozprasza się jego uwaga.

Kino powód 3

Podczas wizyty w kinie widz ma możliwość kontaktu z wieloma komunikatami reklamowymi. Do najbardziej popularnych form należą: ulotki, sampling produktowy, ekspozycje w holu kinowym, różne formy brandingu (naklejki) oraz specjalne strefy. Hol oraz kasy to pierwsze punkty potencjalnego kontaktu widza z przekazem reklamowym, na drodze do Sali kinowej, w której wyświetlany jest film, poprzedzony blokiem reklamowym.

Wg. badań Morgensterna reklama kinowa już przy pierwszym kontakcie jest najszybciej zapamiętywana pośród wszystkich mediów.

Więcej informacji – link

Kino powód 5

Powodzenie coraz większej liczby akcji konsumenckich takich jak Bueno Czwartki, lub wykorzystujących formy płatności poprzez Blik lub telefon, wskazuje, że widzowie chętnie biorą udział w akcjach lojalnościowych, w których mogą uzyskać darmowy bilet lub różnego rodzaju zniżki.

Kino powód 6

Planując kampanie w kinach możemy z łatwością geotargetować punkty dotarcia komunikatu np. dopasowując wybrane lokalizacje do sieci sprzedażowej reklamodawcy.