Dlaczego kinoArgumenty za kinem

Jeśli podjąłeś decyzję o rozpoczęciu kampanii reklamowej Twojego produktu, czy usługi, z pewnością chciałbyś, aby Twój budżet reklamowy przyniósł Ci możliwie największą korzyść. Poniżej przedstawiamy argumenty, które przekonają Cię, że ulokowanie budżetu w Kinie będzie strzałem w dziesiątkę!

Kino powód 1

Jedną z największych zalet kina jest możliwość dokładnego określenia do jakiej ilości odbiorców dotarł nasz komunikat. Kampanie kinowe są rozliczone na podstawie raportów sprzedażowych przedstawiających wyniki frekwencyjne poszczególnych filmów w każdym z kin.

Kino powód 2

Spot ekranowy precyzyjnie trafia do odbiorcy, ponieważ znajduje się on w środowisku, w którym w małym stopniu rozprasza się jego uwaga.

Kino powód 3

Podczas wizyty w kinie widz ma możliwość kontaktu z wieloma komunikatami reklamowymi. Do najbardziej popularnych form należą: ulotki, sampling produktowy, ekspozycje w holu kinowym, różne formy brandingu (naklejki) oraz specjalne strefy. Hol oraz kasy to pierwsze punkty potencjalnego kontaktu widza z przekazem reklamowym, na drodze do Sali kinowej, w której wyświetlany jest film, poprzedzony blokiem reklamowym.

Wg. badań Morgensterna reklama kinowa już przy pierwszym kontakcie jest najszybciej zapamiętywana pośród wszystkich mediów.

KLIKNIJ, aby sprawdzić jaka jest zapamiętywalność reklamy kinowej

Kino powód 5

Powodzenie coraz większej liczby akcji konsumenckich takich jak Bueno Czwartki, lub wykorzystujących formy płatności poprzez Blik lub telefon, wskazuje, że widzowie chętnie biorą udział w akcjach lojalnościowych, w których mogą uzyskać darmowy bilet lub różnego rodzaju zniżki.

Kino powód 6

Planując kampanie w kinach możemy z łatwością geotargetować punkty dotarcia komunikatu np. dopasowując wybrane lokalizacje do sieci sprzedażowej reklamodawcy.