Consulting i planowanie kina

W zaplanowaniu skutecznej kampanii kinowej kluczowe jest dotarcie ze spotami do konkretnej grupy odbiorców, we właściwym miejscu i czasie. Otrzymując brief bazujemy na wieloletnim doświadczeniu naszego zespołu handlowego. Na podstawie grupy celowej rekomendujemy klientowi repertuar, przy którym pojawi się jego spot reklamowy.

Rodzaje kampanii on-screen:

 

KAMPANIA PAKIETOWA – polega na emisji spotu przed repertuarem pożądanym przez grupę celową Reklamodawcy – w wybranych kinach Helios lub w całej sieci (42 multipleksy w 36 miastach, w 233 salach kinowych, z widownią ponad 12 mln rocznie)

 

FOLLOW THE MOVIE – polega na emisji spotu wyłącznie przed konkretnym tytułem filmowym

 

Estymacje widowni każdego filmu opracowujemy wspólnie z działem Filmbookingu, opierając się na okresie emisji oraz liczbie widzów, która zdecydowała się zobaczyć podobne filmy w poprzednich latach. Wskazujemy klientom również atrakcyjne formy wzmocnienia kampanii on-screenowej materiałami off-screenowymi.

 

Najpopularniejsze formy reklamy typu off-screen to ulotki, plakaty, próbki, banery, plazmy, naklejki na podłodze, naklejki na lustrach, stoiska/hostessy. Coraz większą uwagę zyskują też formy reklamowe angażujące nowoczesne technologie.

 

Zgodnie ze specyfiką branży i reklamowego produktu przygotowujemy oferty, które przyniosą naszym reklamodawcom największe sukcesy marketingowe.

STRUKTURA BLOKU REKLAMOWEGO

 

  • Tydzień kinowy: od piątku do czwartku
  • Projekcja przed emisją każdego filmu
  • Start bloku reklamowego wraz z początkiem seansu według repertuaru
  • Maksymalny czas reklam: do 12 minut
  • Czas trwania całego bloku reklamowego: do 20 minut

 

 

 

Struktura bloku reklamowego