Lokowanie produktu
Konkursy radiowe
Dedykowane advertoriale
Miniaudycje specjalne
Audycje ze specjalnymi gośćmi
Kontekst redakcyjny dla komunikatów reklamowych
Akcje specjalne
Nowe technologie
Bilety i produkty barowe
Sampling i ekspozycja produktu
Branding kin (halle, strefy, widownie, barki)
Akcje lojalnościowe
Sponsoring sal lub projektów specjalnych

Wirus „Z” w radiu

Cel kampanii: Promocja premiery 8 sezonu serialu „The Walking Dead” na kanale FOX, utrwalenie brandu FOX w oczekiwanym kontekście (emocjonalny entertainment)

więcej
zobacz więcej

Akcja Szafa Otwarta

Cel kampanii: Zwiększenie ruchu w sieci Centrów Handlowych Atrium

więcej
zobacz więcej

Niestandardowa kampania Namysłów

Cel kampanii: Celem kampanii było zwiększenie rozpoznawalności marki Namysłów

więcej
zobacz więcej

Kampania Peugeota: Push The Limits

Cel kampanii: Celem kampanii było promowanie nowego Peugeota 308GTi, wsparte pokazem laserowym w kinie Helios.

więcej
zobacz więcej

Akcja Turbo Brody

Cel kampanii: Celem kampanii było zwiększenie rozpoznawalności piątkowego pasma „Turbo piątki” na kanale

więcej
zobacz więcej