O tandem media

OTO ZNALAZŁEŚ WŁAŚNIE SWOJEGO KINOWO-RADIOWEGO BROKERA.

 

KINO I RADIO TO DLA NAS ŚRODOWISKO BEZ TAJEMNIC.

 

WYKORZYSTAJ MOŻLIWOŚCI NASZEGO ZESPOŁU I OSIĄGAJ NAJLEPSZE WYNIKI KAMPANII W NAJLEPSZYCH CENACH.

Wśród usług, które świadczymy, znajdziesz m.in.:

  • Consulting, planowanie i zakup kampanii radiowych w całej Polsce
  • Sprzedaż kampanii on-screen oraz off-screen w kinach sieci Helios
  • Koncepty kreatywne i realizację antenowych akcji specjalnych w stacjach grupy radiowej Agory
  • Kampanie reklamowe i niestandardowe w radiu online Tuba fm

Na podstawie briefu reklamodawcy precyzyjnie planujemy oraz pośredniczymy w zakupie kampanii radiowych w całej Polsce, służąc przy tym konsultacjami na każdym etapie działań. Wspólnie z naszymi partnerami stworzyliśmy wiele pakietów reklamowych, które w krótkim czasie zdobyły należytą rynkową pozycję, ciesząc się opinią skutecznych rozwiązań. Posługujemy się renomowanymi narzędziami planerskimi.

 

Jesteśmy również dysponentami czasu reklamowego w stacjach Agory.

 

Marki radiowe Agory to szeroka oferta dla słuchaczy i internautów zainteresowanych najświeższymi informacjami, rozrywką i muzyką – to wszystko zapewniają rozgłośnie TOK FM, Rock Radio, Radio Złote Przeboje i Radio Pogoda oraz platforma muzyczna Tuba.FM i portal informacyjny tokfm.pl. Dzięki nim Grupa Radiowa Agory dociera do wielu różnorodnych grup odbiorców i nawiązuje z nimi interakcję.

Szerokie portfolio marek radiowych Agory daje wiele możliwości ogłoszeniodawcom, którzy mogą skorzystać z działań reklamowych wykorzystujących marki GRA w eterze i w internecine, a także z pakietów reklamowych tworzonych wspólnie z innymi mediami Agory.

Zespół sprzedaży Grupy Radiowej Agory otrzymuje wysokie noty w corocznym rankingu biur reklamy radiowej branżowego magazynu „Media&Marketing Polska”.

Jako wyłączny broker reklamowy sieci kin Helios umożliwiamy precyzyjne planowanie i zakup kampanii kinowych zarówno on-screen, jak i off-screen. Helios prowadzi też szereg cyklicznych akcji o charakterze edukacyjnym i rozrywkowym, takich jak “Kino Kobiet”, “Kino Konesera”, czy “Helios dla szkoły”, które można objąć sponsoringiem, a także realizować wspólnie z nami wiązane akcje sprzedażowe.

 

Sieć Helios, której większościowym udziałowcem jest Agora S.A., obejmuje 42 kina, w których znajdują się łącznie 233 sale kinowe i ponad 47 tys. miejsc siedzących. Sieć funkcjonuje w miastach średniej wielkości – poniżej 250 tys. mieszkańców – i w tym segmencie jest liderem. Kina sieci Helios są również obecne w dużych aglomeracjach m.in. w Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu, Szczecinie, Białymstoku, Poznaniu, Rzeszowie, a wkrótce, w 2018 roku, dołączy do nich również Warszawa.

 

Większość obiektów kinowych sieci Helios została uruchomiona w latach 2005 – 2008; to obiekty nowocześnie wyposażone, o estetycznych wnętrzach i ciekawej architekturze. Wysokiej jakości odbiór produkcji filmowych w kinach Heliosa możliwy jest dzięki nowoczesnym systemom audiowizualnym.

 

W sieci Helios prezentowane są zarówno najnowsze produkcje filmowe w technologii 2D i 3D, jak i – w niektórych kinach – pozycje kina amatorskiego i studyjnego. Kina sieci Helios w wybranych miastach realizują autorskie programy skierowane do dzieci i młodzieży.

 

W 2012 r. Helios powołał spółkę Next Film, która zajmuje się dystrybucją filmową. Pierwszym tytułem, który Next Film wprowadził do kin, była „Drogówka” Wojciecha Smarzowskiego – najpopularniejszy polski film 2013 roku.