Toys R Us – „Jak byłem mały to…” konkurs w Radiu Złote Przeboje

Cel kampanii: Celem kampanii było nagłośnienie otwarcia nowego sklepu sieci, oraz Dzień Dziecka.

Opis kampanii

Na antenie Radia Złote Przeboje przeprowadziliśmy konkurs antenowy pt. „Jak byłem mały to…”

Nasi słuchacze opowiadali historie ze swojego dzieciństwa. Nagrodami w konkursie były karty upominkowe do sieci Toys R Us.

Codziennie na antenie łączyliśmy telefonicznie się z jednym ze zwycięzców konkursu.

30 maja studio radiowe przeniesione zostało do łódzkiego pasażu w pobliże nowego sklepu Toys R Us.

Podczas wejść na żywo nasi prowadzący (Jerzy Elvis Telesiński i Kuba Mendrzycki) rozmawiali z osobami odwiedzającymi sklep. W każdej godzinie trzykrotnie łączyliśmy się ze studiem, a nasi goście opowiadali o swoich zainteresowaniach, marzeniach i wspomnieniach. Każdorazowo zapraszaliśmy słuchaczy do odwiedzenia naszego studia i sklepu Toys R Us.

W kampanii wykorzystano następujące aktywności i formaty:

– informacja na stronie www, (relacja zdjęciowa), Instagramie, oraz FB stacji,

– kampania spotowa na antenie Radia Złote Przeboje,

– 8” jingle sponsorskie,

– zapowiedzi redakcyjne (promosy audycji),

Czas trwania akcji: 27 – 30 maja 2015.