Cel kampanii: Celem kampanii było nagłośnienie największej imprezy biegowej w Polsce oraz konkursu dla młodych zespołów „Orlen Marathon Jam Session”.
Opis kampanii
Rock Radio objęło patronatem medialnym imprezę. Jury konkursowe składało się z dziennikarzy i gwiazd Rock Radia. Przewodniczącym był muzyk Tymon Tymański. Wspierała go dziennikarka Monika Piasecka wraz z dyrektorem muzycznym stacji Ireneuszem Andreasem.
Do konkursu zgłosiło się ponad 90 zespołów, z których wybrano 21 kapel. Zaprezentowano je na antenie Rock Radia w audycjach „Propaganda” i „Backstage”.
Nagrodą w konkursie był koncert w studiu radiowym, emitowany na żywo na antenie Rock Radia.
Finałowe zespoły wybierane były przez jury oraz uczestników biegu.
W dniu w którym odbywał się maraton, na trasie biegu, zespoły wybrane w konkursie prezentowały swoja twórczość na żywo. Sceny zlokalizowane były wzdłuż całej trasy aby zarówno kibice jak i sami uczestnicy mogli ocenić uczestników konkursu.
Na mecie ustawione zostało studio plenerowe Rock Radia, w którym prowadzący Cezary Bielak oraz Marek Starybrat rozmawiali z uczestnikami imprezy.
Wspólne kibicowanie, porady dla biegaczy i wspaniali goście to jest to!
W kampanii wykorzystano następujące aktywności i formaty:
– informacja na stronie www,
– kampania spotowa na antenie Rock Radio,
– posty na FB (minimum 2x w tygodniu),
– informacje na stronie www Klienta,
– spot w TV (ogólny spot o akcji),
– 8” jingle sponsorskie,
– zapowiedzi redakcyjne (promosy audycji).
Czas trwania akcji: 7 marca – 14 maja 2016