Niestandardowa kampania Namysłów

Cel kampanii: Celem kampanii było zwiększenie rozpoznawalności marki Namysłów

Opis kampanii

Namysłów przeprowadził niestandardową akcję w kinach sieci Helios

 

W 10 wybranych kinach sieci Helios miała miejsce niestandardowa kampania wizerunkowa Browaru Namysłów.

 

Namysłów zaprosił widzów do podróży w czasie. Korzystając z umieszczonych w kinach specjalnie zaprojektowanych fotoplastykonów można było poznać historię zamku w Namysłowie, historię browaru, obejrzeć ciekawe plansze oraz plany fortyfikacji sprzed lat.

 

W ten sposób Browar Namysłów nawiązał do tradycji, którą kieruje się również przy warzeniu piwa. Uzupełnieniem pokazu były piękne fotografie zamku widzianego dziś, przygotowane z wykorzystaniem efektu 3D.

 

Fotoplastykony w kształcie słupa ogłoszeniowego z wbudowanym mechanizmem do wyświetlania specjalnie przygotowanej prezentacji wraz z efektami 3D stały w hallach kin sieci Helios w Rzeszowie, Łodzi, Opolu, Bielsku-Białej, Kielcach, Wrocławiu, Olsztynie, Gdyni, Szczecinie i Białymstoku. Pokaz można było oglądać przez specjalnie zamontowane okulary.

 

Za koncepcję i realizację odpowiada broker kinowo-radiowy Tandem Media.