Akcja Turbo Brody

Cel kampanii: Celem kampanii było zwiększenie rozpoznawalności piątkowego pasma „Turbo piątki” na kanale

Opis kampanii

21:00 – Fast’n’Loud

22:00 – Misfit Garage

23:00 – Demolition Theatre

Do tego celu wykorzystaliśmy konkurs na „Najpiękniejszą/najdłuższą brodę”, który patronatem objęło Rock Radio.

W jury konkursowym zasiadali:

Adam „Nergal” Darski – muzyk,

Lukas Tarka – barber,

Piotr Kędzierski –  dziennikarz  Rock Radia.

Poza nagłośnieniem konkursu organizowanego przez Discovery Polska, na antenie Rock Radia przeprowadziliśmy konkurs na „Dowcip z Brodą”. Słuchacze przesyłali do redakcji dowcipy stare, kiepskie i nonsensowne. Autorów najgorszego żartu nagradzaliśmy zestawem gadżetów od Discovery Channel.

W konkursie na „Najlepszą brodę” redakcja wybierała dwóch laureatów, po jednym z dwóch kategorii – na najdłuższa i na najpiękniejsza broda

Na zakończenie akcji w kinie Luna odbyła się impreza w trakcie której wręczono zwycięzcom nagrody główne: motocykl Junak oraz voucher na przejazd legendarną „Route 66”, a w roli DJ wystąpił Piotr Kędzierski.

 

W kampanii wykorzystano następujące aktywności i formaty:

– informacja na stronie www,

– kampania spotowa na antenie Rock Radio,

– posty na FB (minimum 2x w tygodniu),

– informacje na stronie www Klienta,

– spot w TV (ogólny spot o akcji),

– 8” jingle sponsorskie,

– zapowiedzi redakcyjne (promosy audycji).

 

Czas trwania akcji: 17 marca – 10 kwietnia 2015