Akcja Bueno Czwartki

Cel kampanii: Celem kampanii była wzrost sprzedaży produktów Kinder Bueno oraz zachęcenie do korzystania z promocji polegającej za zakupie tańszego biletu w sieci kin Helios w każdy czwartek.

Opis kampanii

Mechanizm kampanii:

Zakupienie 3 batoników Kinder Bueno.

Warunkiem otrzymania biletu w atrakcyjnej cenie 12 zł/sztuka jest okazanie w kasie 3 opakowań po batonikach oraz sms-a potwierdzającego rezerwację przez stronę www.kinderbueno.pl.

Formy promowania akcji: klasyczna forma on-screenową – spot kinowy oraz niestandardowe nośniki off-screenowe, czyli:

 

– informacja na stronie www,

– kampania odsłonowa na stronie www.helios.pl

– cotygodniowy post na FB,

– informacje na stronie www Klienta,

– spot w TV (ogólny spot o akcji),

– zamieszczenie roll-upu w kinach,

– sampling ulotek,

 

Kampania rozpoczęła się w październiku 2015 roku i trwa cały czas.

Efektem kampanii była cotygodniowa realizacja na poziomie ~~800 biletów, przyrost cotygodniowy ~~10%.

Sprzedaż biletów w czwartki na poziomie ok. 15.000 (stan na chwilę obecną).