Akcja Blik

Cel kampanii: Celem kampanii było zwiększenie świadomości o produkcie jakim jest blik oraz zachęcenie do używania blików w kinach.

Opis kampanii

Każdy widz płacący blikiem (transakcja powyżej 20 zł) otrzymuje bilet w prezencie.

Dotyczyło to transakcji w kasach, barach, kawiarniach oraz płatności on-line.

Promocja akcji: poprzez emisję spotu na ekranie kinowym oraz:

Informację na stronie www,

Naklejkę podłogową w holu kina,

FB Klienta.

 

Wsparcie dodatkowe: umieszczenie informacji o promocji w kinach Helios na stronach 6 banków: mBank, Millenium, BZ WBK, ING Bank, Alior, PKO BP.

 

Efekt kampanii: przyrost płatności blikiem na poziomie ok. 13.000 (w trakcie 8 tygodniowej kampanii). Dla porównania wcześniej było to ok. 20-30 płatności w skali miesiąca.

Czas kampanii 23.10 – 21.12.2015